torsdag,, tragg..

för liza älskar att köra bil :)

Tragisk händelse imorse med min allt annat än kära bil,, men till åhus kom jag iaf,, och en hyrbil fick jag med mig hem,, så nu finns där iaf en chans till att även pappsen får sig en julklapp detta året också,, säkert så han tänkte ;)

Tränat medel med Jässica idag,, gillade inte hon som höll i det,, inget krut i henne för fem öre,, men men gjorde det bästa av det,,

Stötte på milla, kul och se henne,, var inte igår det ,, :)

om ni vill veta så har jag varit lite duktig och köpt mig lite nya blommor idag,, tror jag har en tendes till att hör och häpnad ta död på min genom för mkt vatten :) haha

lite sömn nu,, innan det vankas jobb imorgon några timmar, ev lite jul-klapps shopping,, ett medel puls pass och sen kanske en handbolls-match?! mja,, återstår att se :)

I morgon kommer tösabiten som numera är bosatt i london hit,, hoppas man får en liten skymt av henne :)

Sammanhang i detta inlägg finns inte, bara så ni vet!

Ciao Bells


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0