tisdag, stress och trötthet.

Ska låta lite tragisk nu..

När ska denna känslan försvinna?, känslan som gör att jag inte kan sova på natten, inte är spreciellt hungrig på dagarna, inte känner mig tillräcklig, klumpen i halsen?..
Är nog lite trött på psykiskt och fysiskt för tillfället, mest fysiskt, med det smittar av sig :/

Tränat fem dagar på rad nu, imorgon får jag lägga band på mig själv och ta en vilo-dag, fast blir det egentligen så mkt vila?, så mkt annat som ska hinnas med när man väl är ledig från jobbet..

Morgondagen:
Byta min nyinköpta data, för stor skräm, för klumpig helt enkelt.. jaja okej jag är lite kräsen men så är det!
Köra ända till åhus för ett jävla tandläkarbesök, en timme ska jag sitta med en massa mekapärer i munnen, usch!
Stressa tillbaka till hbg, för jag har tvätttid, måste bara hinna tvätta.. har hur mkt som helst :/

När ska jag bara få kunna sitta dramför tv:n en hel dag och bara vara?, usch :/

Tränat med Jäässica idag, trevligt :) Tycker vi har det rätt trevligt ihop, lätt att prata med och lyssnar, det behövs ibland. Tack :)

slut gnällt för denna gången :)

Kommentarer
Postat av: Sicka

Åhh :) Måste ju får gnälla litta ibland! Å jag trivs me daj oxå gums ;)

2007-12-05 @ 17:13:25
URL: http://sicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0