söndag, jo tack ja lever!

en ledig helg med pizza och cola? nja inte för min del iaf.. haha!

simmade igår, efter två längder ville inte min armar mer, baah, tänk att jag under min aktiva tid simmade tusen meter som rent insim, sen ett pass på kanske fem tusen meter, detta håller ju inte tänkte jag.. Bet ihop och simmade 2000 meter innan jag gav upp, men kändes bättre när man väl kom in i det..

har dömt tre matcher idag, alltså löpning 3*25 minuter.... märks att jag har fått bättre kondition, blir inte trött på samma sätt med jobbigt var det :/

så jo tack jag lever även om det känns som jag kommer få åla mig in i köket för att göra mig lite mat, hungern gör sig påmind :/

ett medelpass imorgon klockan 12 med Jässika, kan det bli bättre?

nä, åter till tv tittandet, återkommer kanske lite senare!..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0