sista dagen,,

mm julens sista dag även om den varar fram till påska ;)

haft en trevlig jul,, trots vatt jag fick stressa till åhus för att hinna fira jul med min kära familj för att sedan köra tillbaka dagen efter,, hmm kunde haft det bättre,, men det löste ju sig iaf =)

Fick precis det jag hade önskat mig,, orkar inte rabbla upp allt här med glad blev jag iaf :)

känns inte som man har gjort ngt annat än ätit sen i lördags,, hemskt men sant så nu har jag nog gått upp ett par kilo över julen,, wiiii!

så vad passar bättre än att köra ett bas-pass imorgon bitti,, jobbar tyvärr kväll eftersom att Johanna ville vara ledig en dag till så jag har inte så mkt annat att välja mellan,, men det ska bli skönt att få komma igång igen,, slippa allt ätande men framför allt mitt dåliga samvete,, usch ja nää nu är det nya tag som gäller :)

har precis varit och solat en sväng och nu väntas här lite städning,, finns ju inget bättre än när här luktar ny-städat även om jag knappt behöver städa :) haha!

Lägger nog upp lite bilder från personalfesten sen,,

Ha en God fortsättning mitt folk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0