Måndag, invigning istället för vila! :)

Var egentligen tänkt att jag skulle gå på ett medelpass 12 idag, men min kropp sa verkligen NEJ!
Fine, med tanke på att jag har jobbat sju dagar och tränat fem så var jag kanske värd lite vila!

..som man kan lura kroppen ibland :)

Var ute på väla innan och hittade ett par nya träningsbyxor, rönnisch eller vad märket heter.. och självklart blev jag sugen på att inviga dom.. så jag stressade hem lite snabbt packade väskan och körde ner till medelpasset 16.30..
 .. hur skönt som helst att röra lite på sig, och nu kan jag inte skylla på att där inte finns ngn stretch i byxorna längre, en bra investering helt enkelt :)

Nehe om man skulle ta sitt kaffe och förflytta sig ut till soffan, EKG med Ann Söderlund lockar, gillar egentligen inte programmet, men Ann är en häftig och allmänt vimsig tjej, jag gillar henne skarpt, hon bjuder alltid på sig själv :)

Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0