babblar.

att man kan vara så dum och att sakanden redan kan vara så här stor?  Trist men sant!


Tittat på handboll idag,, Ov mot Ik sävehof, klart bättre lag än vad man har fått se dom senaste matcherna,, tyvärr räckte det inte riktigt hela vägen denna gången,, men det kan nog bli bra,, om dom får ha sina spelare friska resten av säsongen, än är det inte försent för att hålla sig kvar i elitserien,, bara alla helsingborgare kan fatta det och fortsätta stötta grabbsen, det är ju det dom behöver! haha kloka ord från lizas mun där :)

Fullspäckat schema imorgon,, typ jag och Jässica ska hålla ihop imorgon :) haha ska bli trevligt!

Blev vila från träningen idag,, det behövdes kan jag lova,, tror inte jag ska vara så rädd för att ta en vilo-dag med gott samvete,, så skönt att få känna av lite krämpor då vet man att man att det ger reslutat,,

En liten viktrapport kanske? hmm denna veckan så blev det knappt ett kilo 0.9 nämre bestämmt,, kan det vara så att liza äntligen håller på att bygga upp lite muskler? WOW på tiden i så fall ;)

Kan inte låta bli att titta mig i spegeln och njuta,,
........ni kanske upplever mitt sånt skrivande som skryt, jag ser det som lite peppande ord till mig själv,, kan ju lova att det inte är enkelt att motstå frestelserna alltid,, som just nu så skulle jag kunna riva upp min godis korg och kränga lite dumle eller varför inte några kit-.kat choklad,, men nää jag är bättre än så ;)

förstår egentligen inte varför jag ens försvarar mitt skrivande,, jag tvingar ju ingen att läsa här,, mest för min egen skull!

nåväl,, sluta nu tragga Lajzan ;)

Borde kanske bege mig in i drömmarnas värld så man orkar med dagen imorgon,, ska ju kalasa lite för Bea på kvällen,, är faktiskt på lite sånt humör just nu,, konstigt med tanke på att det var flera månader sen sist,, hoppas bara jag hittar ngt att ha på mig,,, baahh....

finns nog eller det finns inget sammanhang i detta inlägget heller, fast det är lite av vittsen med att jag döpte det till "babblar" för det är just vad jag har gjort nu,,

Ciao Bells

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0