söndag, helgen.

fyy vilken jobbig helg det har varit : / Har öppnat hela helgen så klockan har ringt 03.50 då är liza helt enkelt inte människa!
Somnade 19.30 igår, kände mig som ett litet barn men jag var såå trött att ögonen inte pallade vara öppna en minut till, sömnen behövde jag så det gjorde egentligen ingenting, och trots alla timmarna jag sov trodde jag inte det var sant imorse när klockan ringde.. arrhh

Väldigt mkt folk har det varit idag, vädret har ju varit fint så alla glass/grill människor har ju vaknat till liv igen.. inte helt fel trots allt ;)

Ska ge mig ut i backarna nu lite tänkte jag, orkar egentligen inte men eftersom att jag skippade det igår pga tröttheten måste jag helt enkelt pallra mig ut idag :(

Blir nog en tidig kväll idag också, robert ringde iofs innan så det blir kanske ett glas vin på dunkers eller vad det heter innan jag somnar in, borde åka och handla också, slut på bröd, ägg och nyponsoppa, illa! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0