punktlista.

det har hänt en massa den sista tiden men eftersom att lizas telefon inte vill att dom fina bilderna hon har tagit ska föras över till datorn så har hon inte heller orkat blogga.. arrhh!

Men här kommer en liten punktlista för den senaste tiden;

# Ledig, en kanske två dagar
# Varit hos Hazel och fårr mina naglar gjorda, UNDERBART!
# Blivit bortskämmd i åhus ett par dagar =)
# Varit och tittat på när min bror, fotbollsnörd ;)
# Ett besök på tosselilla, mkt sol bad och god mat..
# Hälsat på mina älskade nässkusiner i bromölla, mkt snack och mkt kaffedrickande :)
# Handlat en massa blommer till lägenheten, och pysslat lite här hemma.
# jobbat en massa, visa kollegor hade jag klarat mig utan ibland och vissa hade jag INTE klarat mig utan =) hihi

TJING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0