onsdag, tvättproblem

efter jobbet idag skulle jag vara duktig och tvätta undan, nu är det bara så att vår tvättmaskin är konstig, den typ stannar hela tiden, så jag fick be husets lilla tomte hålla koll, samma problem hela tiden :(
Har man väl tvätt-tid en gång i veckan så vill man helst hinna tvätta undan, men det verkar lösa sig, dock lär jag få vara uppe till två inatt om alla kläderna skall hinna torka..

Var ute och gick en runda innan i det fina vädret, för alla som känner till helsingborg så vet ni att det är väldigt mycket backar, så jag fick för mig att köra lite intervallträning, behövligt men väldigt jobbigt, är inte så tränad :) haha fick på köpet skoskav på båda fötterna, så jag gick utan skor den sista biten ahh.. tacka någon för att det finns compeed, helt underbart :)

ledig imorgon, plannerat att jag och Robert ska ut och gå imorgon förmiddag och sen ska vi över till helsingör en sväng, längesen jag var där nu.. sen på kvällen blir det (om jag får bestämma) bio =)

Tjing, tjabba, tjinixen

Ps. hoppas solen väljer att vara framme imorgon också, solen är min näst bästa vän för tillfället Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0