lördag, igår och jobb

Som sagt så lyckas jag inte få över dom förbannade bilderna från telefonen hit igen! arrhh
irriterande!

Hade fint besök igår; Cilla, Lasse och Alex tittade upp, jag verkligen älskar den familjen.. :)
Tack för den fina presenten.. så glad blev jag..
skriver lite mer om det en annan dag när jag kan lägga upp lite bilder till det hela ;)

Om en timme väntas helvetet börja, alltså min jobb-kväll.. känner inte alls för det ikväll, men det löser sig säkert.. Har inte gjort annat än tagit det lungt idag, plockat undan lite från i går och så.. skönt med lugna dagar när man vet att kvällen kommer bli allt annat än lugn..

Har nog aldrig skrivit ett flummigare inlägg, och för att avsluta på ett än mer flummigt sätt, lägger jag upp lite bilder på vad en helt vanlig dag på statoil kan innehålla! :) haha

  
  

Nu mullrar det som bara den så nu får jag vara färdig här :)

Kommentarer
Postat av: Sicka

Öööörk....dessa äckliga byttor!!! Men vafasiken gör det äggskal där? Kul å se lite nytt i bloggen ;) Ha de så guttans i Åhus nu! KRAMAR

2007-08-13 @ 20:40:55
URL: http://sicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0