fredag, lite jobb

jobbat några timmar idag, 12-16 sjukt slappt ;) aaa
fick dock under den korta tiden uppleva tre smitningar plus att jag var tvungen att köra två kunder upp till ängelholmsvägen, hade blivit lite strul med en lastbil dom skulle hämtat hos oss, det värsta av allt var att en jävla volvo 240 höll på att köra mig rätt in i sidan.. gaahhh vilka idioter det finns ute på vägarna ;)

en halvtimme innan jag slutar ringde robert och undrade om jag kunde köra honom till billackeringen för hans bil var klar, jooo jättegärna sa ja :) haha men jag gjorde det iaf och efter det så bjöd han mig på mat ute på väla, skönt och slippa laga mat ngn dag, käkade lite wokat, mums :)

tänkte lägga benen på ryggen och springa i lite backar om en stund, först måste dock maten hinna lägga sig :)

Tjing!

Ps. det är ngn förbannad fotbollstunering i stan så det kryllar av knattar var man än går, jobbigt! Ds.
Ps2. jag ska öppna imorgon, vill inte.. arrhhh det var en onödig fast ändå nödvändig mening tycker jag.. haha Ds2.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0