fredag, igår..

japp börjar dagen med att berätta om gårdagen.

Min kropp ville absolut inte gå upp när klockan ringde, hemskt var det!
men upp kom jag till slut även om det var en halvtimme senare än beräknat :)

Jobbade mellan 8-16 och sen var det brandkurs mellan 16-18, tur att liza älskar sina statoilkläder =) haha
Men det var en okej utb. Lagom lång och lagom mkt lek med elden :) ett fint diplom fick man också ;)

Tillbaka till jobbet för att äta lite kvällsmat, blev en korv. Johan lurade sedan mig att köpa filmen "hata Göteborg" det skulle ju vara jätte bra.

När jag kom hem så satte jag på filmen, den var sådär, lite B-aktig tyckte jag fast ett plus var ju att den handlade om Helsingborg :) men framöver kommer jag nog bara hyra filmer istället dom få gångerna jag nu skulle få för mig att sätta på en sån :) haha

Ps. Det här med mitt GI-ätande sket sig idag Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0