fredag, idag..

har gått och blivit krasslig, feber, snuva, och allmänt hänging.. har tyvärr inte tid och bli sjuk så nog pratat om det :)

Sov halva dagen idag, helt underbart!

Jag har varit väldigt produktiv idag tycker jag;

Ringt Hazel ang. att byta tid
# Köpt mig en ny vattenkokare på siba då min gamla fick en mkt tragisk död på plattan ( råkade sätta på fel platta en morgon när jag var stressad, så plattan som vattenkokaren står på smälte lite -ooppps! ;) )
#
Varit imon duka och köpt mig ett sånt mått till pastan, har en förmåga att alltid koka för sex personer ;) haha
# Blev lite smått kär i en te-kopp inne på indiskan så den fick följa med hem :)
# Köpt en te-grejsimojs inne på bolagret
# Inhandlat diverse saker på ikea..
# Inhandlat lite behövliga saker på maxi, såsom te, mjölk, blåbär, nötter, keso och ägg =)

( tänkte lägga upp ett par bilder på några av mina inköp, men det verkar inte den här bloggen vilja ikväll, så det får bli morgondagens projekt )

Bestämmde ju mig för att inte köpa något direkt förra månaden så nu kliade det i fingrarna lite extra mkt idag :) Dock har lusten för att köpa kläder inte kommit tillbaka, gick inte ens in i någon klädaffär idag... illa!

nej nu får jag nog ta och göra mig en kopp te så detta elände kan få ett lyckligt slut :)

Tjing, tja, tjinixen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0