fredag, del 3

jahopps här går det undan :)

har länge tänkt att jag ska försöka mig på det här med GI, så vad passade inte bättre än att poppa en stor skål med popcorn, ta fram den stora kudden och snällt slå sig ner på golvet och läsa lite om den här metoden..
Det börade rätt komiskt eftersom bland det första jag läste var; undvik popcorn och saft.. haha just vad jag har ängnat mig åt ikväll :)

 &  mums :)

(kan ju till-lägga att det är Johan på jobbet som har fått mig börja dricka jordgubbssaft, han är på semester nu så då passade jag på att dricka upp hans saft på jobbet, gott är det.. hihi )

får väl passa på att njuta av saften tills på måndag, för då blir det utbytt mot citron-vatten och popcornen mot morötts-sticks, nja det får väl funka det också! :) 

Men kort och gott så verkar den här metoden rätt så vettig, eller iaf simpel.. undvik kolhydrater och få i dig mer protein.. Så sant som det är sagt så handlar det egentligen inte om att avstå från något utan helt enkelt ersätta det med något annat..

ett stort plus med detta är att jag inte har kunnat läsa någonstans om ciggarettens vara eller icke vara, BRA! 

tjohopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0