fredag, del 1

japps denna dag får bli lite indelad, kortfattat. :)

en liten punktlista av vad som har hänt mig under dagen..

* Jag struntade i frukost och åt lunchen direkt istället (typ vid tolv)
* en lampa i köket har gått plus att min lampa som jag har här vid datorn har gått i sönder.. arrhhh!
* Fastighetsnissen var här, han gjorde mig nästan till ett åtlöje för det där med toaletten, men det visade sig att jag hade rätt i slutändan :) plus att han inte kunde laga mitt fönster för att trädet hade svällt för mkt så när det nu väl är stängt så är det stängt!
* jag satte upp lite ramar på toaletten, det saknas dock tre stycken men jag måste handla hem lite färg till dom :)

image57


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0