fortf. tisdag, enligt mig :)

Vet att klockan är över tolv men eftersom att jag inte har gått och lagt mig än så är det fortfarande tisdag i mina ögon.. ;)

så i eftermiddag/ kväll har jag tänkt rätt mkt på hur jag ska ha det i "stora-rummet", jag tror även att jag har kommit fram till en lösning.. (äntligen) 
Jag har även häckat framför dumburken eftersom att det var säsongs premiär för kyle XY, den serien är såå bra.. Tisdag kvällar framför TV:n är ett måste säger jag bara, den ena serien avlösar den andra, sånt gillas!

Hmm påbörjat ett litet projekt till toaletten har jag också gjort ikväll, målat lite ramar och så..

Robert ringde vid tio-tiden, och sen dess har jaag haft lite kvalitéts-tid med honom, åkt lite rundor på stan (hans önskemål) snackat en massa skit och sen stannade han till här hemma en stund, tevligt ;)

  Den väggen ser kanske inte mkt ut för världen just nu, men det kommer nog bli riktigt snyggt när jag är klar, detta blir lite som före och efter bilder ;) hihi

 Han var bara tvungen att visa mig en skit-snygg bil :) för go är han ibland!



Fy vad produktiv jag har varit ikväll om jag tänker efter :)


Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0