fortf. söndag, flitig :)

Japps sagt och gjort, ut i backarna tog jag mig, jobbigt var det kan jag lova efter 17 timmars arbete som inte riktigt har släppt haaa...

men jag fick ju se det från den positiva sidan, jag fick ju lite färg på köpet och det är ju aldrig fel :)

Självklart hade jag mobilen i högsta hugg så jag bjuder er nu på lite bilder som jag passade på att ta under mina välförtjänta pauser :) inte varje gång man får sällskap av ankorna, ofta är det bara knotten.. och bilderna på mig själv tänker jag inte ens kommentera, det räcker med att säga LIZA ;) haha

 


klickar du på bilderna blir dom ju mycket större :) -whi

Ps. orkade inte åka och handla så jag traskade ner till konsum och köpte, nyponsoppa, ägg och bananer så nu är frukosten räddad imorgon Ds.
Ps2. Sängen ropade precis mitt namn, bäst att krypa ner och se vad den ville, klockan ringer ju inte förrens 06.00 imorgon, så det kallar jag sovmorgon för tillfället :) Ds2.
Ps3. Det var ett jäkla meck med att föra över bilderna från telefonen till datorn, kommer jag lyckas med det igen? (nja, återstår att se) Ds3.
Ps4. Jag har alltid gillat det är med Ps och Ds, så fruktansvärt onödigt fast ändå nödvändigt i mitt skrivande.. haha Ds4.

Tjinixen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0