20/8 -07, liza 20 år :)

Japps idag är det den stora dagen, och liza har nu lämnat tonåren bakom sig =) haha
Haft en jätte trevlig dag i helsingör med familjen, ätit och druckit (massor av vin) hihi.
Igår hade jag kalas nere i åhus, så då var tjocka feta släkten på besök, givetvis fick jag bestämma maten så vi åt kycklingklubbor, potatisgratäng, sallad, och sånt avlångt bröd, tack pelle/ köttessen för den goda maten =) till efterrätt blev det min favorit-tårta ;)

Lite bilder från igår:
   
Jag kan väl inte skryta med att jag var jätteflitig med att ta kort ;)

Paket fick jag också en himla massa och bara sånt jag ville ha.. Kommer ett litet urval av paketen och korten också ;) hihi (presenterna från familjen fick jag ju givetvis imorse tillsammans med en frukost på sängen, synd att man bara fyller år en gång om året.. ;) )

       

arrh det är så segt att lägga in bilder så jag ger mig nu, tänkte lägga in lite bilder från helsingör men det får vänta tills imorgon.. Några bilder orkade jag ju vänta på ;) hihi
Fick en skit-snygg ja jag vet egentligen inte vad det heter, men en sån man kan blanda grejor i av mamma och pappa vilket jag hade önskat mig och så fick jag en ny digitalkamera, min förra var inte tillräckligt bra tyckte pappsen, han är för go ;) och som pricken över i:et fick jag NOA parfymen :)
Fick bland annat även presentkort hos Hazel, massa fonder, ngt designat halsband från danmark, pengar i nästan alla kort :), lotter, ett super snyggt armband, en heldag/natt tillsammans med Bea här i helsingborg, Boda Novas salladsskål.. ljushållare, massa blommor.. med mera :)

Som sagt kort från helsingör dyker nog upp imorgon, men jag har haft en mkt lyckad dag! och tack till alla som har grattat mig idag, några oväntade har man fått sms från och ett par man har väntat sig ska komma ihåg ens dag har man inte hört ett knyst av, fast dagen är ju inte slut än :)

Vilket långt inlägg men man ska ju sluta när man ligger på topp, så TJING, tjabba, tjenixen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0